Aan al het goede komt een eind - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Aan al het goede komt een eind - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Aan al het goede komt een eind

Door: RonClaud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

16 November 2014 | Nederland, Maassluis

Vandaag is het zover, we hebben voor de laatste keer heerlijk uitgeslapen in het veels te grote bed, de laatste keer super lekker ontbeten in ons hotel… We gaan onze tassen voor de laatste keer inpakken.

Het inpakken ging redelijk snel, even alles overhoop gehaald en netjes gevouwen en volgens ons eigen systeem ingepakt in de tassen zodat deze netjes gepakt en compact ingecheckt kunnen worden vanavond. De kamer voor de laatste keer nagelopen of we niets vergeten zijn om te volgen met een klik, de klik die de deur van onze kamer maakt als hij voor de laatste keer in het slot valt.

We konden de tassen achterlaten in ons hotel waarna we de stad in gegaan zijn, Claud had nog een leuk shirtje op het oog dus dat was een mooi doel voor vandaag. We hebben nog even lekker geslenterd langs de winkels en uiteraard nog een bakkie bij de Starbucks genomen. De middag ging vlot en voor we het wisten was het tijd om terug te gaan naar het hotel. We kozen ervoor om gebruik te maken van de taxi service van het hotel wat prima geregeld is (wat verwacht je anders van een vier-sterren hotel?!) de chauffeur rijdt lekker rustig en gecontroleerd, en brengt ons veilig naar de luchthaven.

De balie om in te checken was al geopend en we konden aansluiten in de rij, het ging lekker vlot en de tassen waren snel omgewisseld voor twee boardingpassen. Door de rij heen liep een agente met een hond, de hond moest aan tassen snuffelen echter had hij hier weinig interesse in, de mensen en andere politie honden vond hij veel interessanter, denk dat de vangst deze dag niet groot voor hem is. Nadat we de laatste Soles hebben besteed in de souvenirs winkels zijn we naar de gate gegaan voor het laatste stukje van ons reis, de terugvlucht.

De vlucht voorliep voorspoedig, we hadden ons voorgenomen om aan het begin wat te proberen te slapen om de jetlag het hoofd te kunnen bieden… zo gezegd, zo gedaan… het slapen ging redelijk en we hebben nog twee films kunnen kijken, de vlucht van net geen twaalf uur verliep rustig en voor ons gevoel was de tijd vlot voorbij. Bij aankomst stonden de Luijendijkjes al klaar om ons in de armen te sluiten in het sombere, grauwe maar vooral platte Nederland. Thuis hadden de Sleebosjes al de verwarming aangezet dus zo kwamen we aan in het verwarmde paleisje.

We kijken terug op een fantastische vakantie waarin we een hoop gezien en beleefd hebben, we willen onze trouwe lezers dan ook bedanken voor de lieve berichtjes en geweldige respons die we gaande onze trip hebben gekregen !

Groetjes
Ron & Claud

• 16 November 2014 - 20:44

Martijn:

Welkom terug in herfstachtig Nederland

• 17 November 2014 - 13:05

Arie En Diane:

Lieve Ron en Claudia

We vonden het hartstikke leuk om al jullie belevenissen en avonturen te
    volgen van deze mooie reis.
    Nu weer wennen aan dit koude, sombere landje, maar jullie hebben
    heel wat om na te genieten.

Liefs en tot gauw

Arie en Diane