Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Ron en Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

25 December 2009 | Nederland, Maassluis

Vandaag is het dan zover... de dag van vertrek !!!

Gistermiddag was onverwachts nog erg hectisch, onderdelen voor Claudia haar Monstertje opgehaald die ineens gearriveerd en/of klaar waren en ja die wilden we natuurlijk ook niet laten liggen. S'middags tussen de bedrijven door even snel alles gepakt en in de backpack gepropt, tenslotte moet alles er toch nog een keer eruit om alles samen te voegen mochten we in het slechtste geval 1 van de backpacks verliezen om wat voor reden dan ook, ik zie mezelf nog niet rond huppelen in de bikini van Claud, Claud in mijn zwembroek kan dan weer wel mijns inziens hoewel ze daar zelf anders over zal denken.

Vanmiddag gaan we met alle ouders naar Schiphol, gezellig met z'n allen een bakkie bij Starbucks om zo toch nog wat te doen aan de "kerst saamhorigheid".

We vliegen vanavond 20:50 uur met KLM van AMS naar KUL (Kuala Lumpur) met vlucht KL0809 om hopelijk om 15:50 te landen in Malaysia (lokale tijd)

Als het goed is zijn we niets vergeten.... zowel is het jammer dan regelen we het daar wel of we doen het zonder.

Voor de achterblijvers: Hele fijne dagen, en we bloggen !!

Met een vrolijke gestemde in vakantiestemming zijnde groet,

Ron & Claud

• 25 December 2009 - 19:41

Jurjen:

heeey bikers!!

heel veel plezier, geniet er van!!!

• 26 December 2009 - 14:21

Jennifer: