Relaxen op Gili T - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Relaxen op Gili T - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Relaxen op Gili T

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

05 Oktober 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Uitslapen gaat hier wat moeilijker omdat de meneer in de moskee zijn stem smorgens wil testen in de microfoon, dat betekend even wakker worden en daarna nog heerlijk verder slapen. Toen we eindelijk wakker waren lekker bij het huisje gegeten. Allebei even goed insmeren en op naar het strand, we hadden een mooi plekje uitgezocht waar nog een beetje schaduw bij zat dus het was goed uit te houden. Dat wij niet goed stil kunnen liggen blijkt wel uit het feit dat we dachten dat het al een paar uur later was dan het feitelijk was, voordeel is wel dat de dag lekker lang duurt. Rond een uurtje of 3 begon de boel te betrekken en voelden we een paar spetters dus zijn we nog even een stukje gaan lopen, ondertussen hadden we een berichtje ontvangen van het stel dat in Spanje woont om vanavond een hapje te gaan eten dus even uitgezocht waar de bar zat waar we hadden afgesproken en daarna lekker even relaxen in het huisje. ’s Avonds lekker met ze 4en eerst wat Bintang gedronken en daarna een leuk tentje uitgezocht om lekker te gaan eten. Het werd dus een late avond.

Dit was dus een beschrijving van een zeer, zeer luie dag.

Groetjes,
Ron & Claud