Op naar een nieuw eiland - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Op naar een nieuw eiland - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuw eiland

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

04 Oktober 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Op naar het paradijs, teminste dat is het plan. We worden 7 uur opgepikt voor een busrit naar de haven om daar de “fast boat” te pakken naar Gili Trawangen, een van de Gili eilanden. De busrit verliep snel en met een uurtje kwamen we aan de in de haven van Padangbai, daar werden onze backpacks op een pickup geladen die gelijk richting de boot gingen. Zelf moesten we nog even wachten maar konden na een uurtje aan boord. Het was maar een tocht van goed uurtje dankzij de 5 outboards die ze achter de boot hadden geknoopt, de zee was redelijk rustig en ook Claud kwam er weer goed uit.

We troffen een man aan die hotels aanprees en besloten hem achterna te gaan, na het bezichtigen van een aantal kamers van diverse hotels en het gebruikelijke prijs onderhandelen hebben we een prachtig plekje gevonden….. hier gaan we even lekker bijkomen en genieten tot (zoals het er nu naar uitziet) maandag voor we weer teruggaan naar Bali om de vlucht te pakken naar Singapore.

Groetjes vanaf een paradijselijk eiland
Ron & Claud

• 04 Oktober 2012 - 15:16

Jan & Jaap:

Hoi luitjes,

een groot compliment voor de verslagen,wat een schitterende reis zijn jullie aan het maken.
    We lezen de verslagen met veel plezier en zijn stinkend jaloers.
    Doe voorzichtig en tot volgende week,nog 32 werkuren !!!! haha.

groetjes Jan & Jaap

• 04 Oktober 2012 - 15:34

Ella En Arij:

Ha lieve Kids
    Fijn om weer wat lezen van jullie.Geniet nog van jullie laatste week. We genieten echt van de verslagen,
    Hier alles oke. Ik ga zo even op de meisjes passen,

Heel veel knuffels van ons
    Pa en ma

• 04 Oktober 2012 - 20:04

Klemmies:

Geniet van jullie eiland!
    Liefs van ons

• 04 Oktober 2012 - 20:07

4oktober Hans En Corrie:

Hallo vakantie gangers ,wat een geweldige vakantie hebben jullie.
    Als jullie thuis uitgerust zijn en bij gekomen van de vlucht terug moeten jullie
    maar eens een keer komen om alles te vertellen .
    Ook ben ik erg benieuwd naar die rijst velden tabak enz .
    Zeker ook de bevolking en de dolfijnen,auto,s boten noem maar op.Nu ga maar zeker de laatste week nog erg veel genieten van deze bijzondere vakantie.
    Liefs Hans en Corrie