Start spreading the news...We're leaving..Tomorrow - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Start spreading the news...We're leaving..Tomorrow - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Start spreading the news...We're leaving..Tomorrow

Door: RonClaud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

03 September 2015 | Nederland, Maassluis

Het is donderdag avond, een avond die iets minder soepel loopt dan dat we van onszelf gewend zijn.

Zoals gewoonlijk pakken we onze tassen op het laatste moment, maar dit jaar doen we alles anders. Dit jaar gaan we niet met onze tassen op vakantie, reizen we niet met bussen, treinen en kleine vliegtuigjes, slapen we niet in kleine hutjes.... nee 2015 wordt voor ons een ander en geheel nieuw vakantie avontuur.

In tegenstelling tot voorgaande jaren gaan we naar een westers land, kiezen we voor een huurauto en last but not least, onze backpacks laten we ook thuis. We hebben gekozen voor een kleine rondreis door Noord-Oost Amerika met koffers. Het beloofd een wat luxere vakantie te worden we trekken dit jaar niet door jungles, bergen, en woeste landschappen dus ook ons assortiment passen we aan ten opzichte van voorgaande jaren. Jullie begrijpen natuurlijk wel.... wij gestructureerde mensjes zijn een beetje van de leg. Wat neem je mee, wat hebben we nodig en hoe pak je zo efficient mogelijk een koffer in.

Onze reis dit jaar zal anders dan andere jaren worden maar we willen jullie nog wel op de hoogte houden middels onze blog.... gelukkig toch nog iets vertrouwds.

Welkom in ons nieuwe avontuur !!!

Groetjes
Ron & Claud

• 03 September 2015 - 23:22

Koen:

ook dit nieuwe avontuur zal super zijn!!! Heel veel plezier, geniet er van!! goede reis! En we zwaaien morgen op Schiphol

• 04 September 2015 - 07:44

Kim:

Leeeeuheuuuuk!! Word genieten!!

• 04 September 2015 - 10:43

Jan:

Kom maar op met die verhalen!

• 04 September 2015 - 11:07

Jan:

Fijne reis veel plezier in de big Apple.

• 04 September 2015 - 11:43

Samantha:

Wat leuk!! ik ga jullie blog weer volgen ;)

• 06 September 2015 - 13:35

Mirjam :

Super dat jullie komen ... Tot gauw!