Dagje uit met prive chauffeur - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Dagje uit met prive chauffeur - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Dagje uit met prive chauffeur

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

01 Oktober 2012 | Indonesië, Lovina

Wat een luxe-leventje, vandaag een dagje weg met een privé chauffeur om noord-midden Bali te verkennen. Nadat we hadden uitgeslapen werden we om 10 uur opgehaald door onze chauffeur met een heerlijke ruime wagen voorzien van airco. We hadden een aantal bestemmingen op het oog zoals een grote waterval, DE tempel van de geld biljetten, een rijst plantage en een koffie plantage, ook hebben we nog een kleinere maar bekende bhoedistische tempel bezocht. We hebben ons goed vermaakt en dit was een goede manier om een groot deel in één dag te verkennen. Voor het geld hoef je het ook niet te laten, voor 400.000 roepiea (€32,-) wordt je de hele dag in de rondte gereden. Op de koffie plantage heeft Ron nog een lekkere bak koffie op, een zogeheten Kopi Luwak, een van de duurste koffie soorten ter wereld, als je wil weten waarom zou je het eens moeten googlen (erg smakelijk).

Bij terugkomst hebben we de volgende bestemming geregeld, eerst nog even de wekker een keertje vroeg zetten voor hopelijk een erg bijzonder spektakel (hopelijk kunnen we jullie hierover morgen berichten) en daarna vertrekken wij met de bus naar Ubud.

Tijdens het avond eten hadden we een redelijke wifi verbinding, we hebben contact gezocht met onze Franse en Spaanse vrienden waarvan we wisten dat zij ook rond dezer dagen naar Ubud zouden gaan, toevallig waren zij op dat moment ook actief op het WWW en konden we contact leggen. Dus morgen op naar Ubud voor een weerzien en waarschijnlijk een gezellig diner.

Groetjes
Ron & Claud

• 01 Oktober 2012 - 20:01

Arij En Ella:

Ha die Kids
    Dat heeft jullie zeker wel goed gedaan zo dag rond gereden worden. Dat lijk mij ook wel wat. Weer bedankt voor de leuke verslagen. Wij hebben niets bijzonders beleefd. het was een gewone maandag. Jullie morgen veel plezier met de buitenlandse backpackers. Veel liefs en veel knuffels van ons .

Pa en Ma

• 01 Oktober 2012 - 20:26

Klemmies:

Klinkt goed allemaal! Fijn jullie dit weekend even gezien/gesproken te hebben. Enjoy!!! Xxxx van ons

• 01 Oktober 2012 - 22:04

Marian En Nico:

Hallo lieverds,
    Dat was zeker een luxe dagje.
    Zoals jullie weten houden we de oma's van jullie belevenissen op de hoogte,
    Ze vinden het alle twee prachtig die verhalen,maar zijn ook erg bezorgd om jullie.
    De bestelling hebben we vandaag opgehaald,kan je direct gebruiken bij thuiskomst.
    Heel veel plezier morgen.

Groetjes en xxxx van Ma Nico en de Oma's

• 02 Oktober 2012 - 08:07

Corrie En Hans.:

Hoi Hoi.
    Bij jullie al weer middag en ik was om 7 uur tot nu wezen sporten.
    Jullie al weer een heerlijke dag haast achter de rug en wij beginnen nog.
    Maar ook even leuk om zo vroeg weer wat te weten.
    Veel plezier nog vandaag en ook vanavond .
    Gr Hans en Corrie

• 02 Oktober 2012 - 08:32

Tijn:

Leuk dagje uit zo en laten we het houden op "bijzondere" koffie :)
    Veel plezier verder en grappig ineens een appje te krijgen vanaf de andere kant van de wereld

:W