Aftellen begint dan echt - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Aftellen begint dan echt - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Aftellen begint dan echt

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

11 September 2012 | Nederland, Maassluis

Nog maar 3 dagen, het aftellen is dan echt officieel begonnen hoewel we dit stiekem al weken doen.

De laatste paklijsten zijn opgesteld en de laatste boodschappen min of meer in huis, nu nog op het werk de laatste zaken regelen en dan kan de vakantie eindelijk beginnen.
Deze keer hebben we Indonesië als doel en zullen we beginnen op noord-west Sumatra en zullen we verder naar het oosten trekken. Hoe, wat, waar en wanneer ?! We hebben geen idee maar zodra er wat leuks over te vertellen valt lezen jullie dat uiteraard hier....

Is onze reisblog de vorige keer slecht bevallen, of kan je het niet aanzien.....? afmelden kan altijd ! (onderaan de mail)

Toch benieuwd ? het beloofd een 4 weken backpack ellende blog te worden dus jullie kunnen je borst nat maken.

Groetjes
Ron & Claud

• 11 September 2012 - 21:42

Janneman:

Kom maar op met die foto's en verslagen ben er weer klaar voor!

• 11 September 2012 - 22:00

Samantha:

Wat leuk!!!!!!

Wist helemaal niet dat jullie weer wilde reizen.

Ik wacht met smart op jullie verhalen en foto's en beloof om altijd even lang te wippen op jullie blog!

Liefs
    Samanths

• 13 September 2012 - 13:38

Jan & Jaap:

Lieve Claudia,

Wil je een beetje op Ron letten,heel veel plezier,we zijn benieuwd naar de verslagen en fotos,

Groetjes Jan & Jaap