Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover!

Door: ronclaud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

16 September 2013 | Nederland, Maassluis

Er zijn alweer 11 maanden voorbij gevlogen sinds we terug zijn van onze laatste reis naar Indonesië, dus tijd voor een nieuw avontuur!

Over 4 nachtjes zullen wij ook deze keer weer richting het oosten vertrekken, we beginnen de reis vanaf Schiphol naar Hongkong, waar wij zo’n 11 uur zullen verblijven, daarna mogen we weer het volgende vliegtuig in wat ons naar Hanoi, Vietnam zal brengen.
We zullen onze 4 weken dus gaan doorbrengen in Vietnam, Laos, Cambodja en Hongkong. Omdat we beide nogal van het plannen zijn doen we dit tijdens onze reis even helemaal niet, er zijn maar een paar dingen die vast staan en dat zijn de heen reis, het hotel voor de eerste 2 nachten, 2 dagen Hongkong aan het einde en de terugvlucht.

De afgelopen weken zijn de nodige lijstjes met benodigdheden weer gemaakt en zoals het er nu uit ziet hebben we alles in huis, zo niet dan is het vast nog wel ergens onderweg te krijgen en anders is het jammer!

Is onze reisblog de vorige keer slecht bevallen, of kan je het niet aanzien.....? afmelden kan altijd ! (onderaan de mail)

Toch benieuwd ? het beloofd een 4 weken backpack ellende blog te worden dus jullie kunnen je borst nat maken.

Groetjes
Ron & Claud

• 23 September 2013 - 08:19

Corrie En Hans Hubert:

Goeie morgen Claudia en Ron.
    Een hele fijne vakantie toegewenst en wij kijken zeker uit naar jullie belefenisse.
    Geniet er van en je krijgt zeker antwoord op jullie avonturen.
    Gr en Liefs van ons