Geen disco meer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Geen disco meer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Geen disco meer

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

09 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

Zo weer een kort nachtje achter de rug, we zullen eens uitleggen waarom. Nadat we terug liepen van de Starbucks bleek de straat veel meer te gaan leven, alle bars en disco’s waren intussen open gegaan dit bracht een enorme herrie met zich mee wat wel gezellig klonk. Wij dachten een goed hotel te hebben de LP zei tenslotte dat het rustig was en zo zag het er ook uit, in de straat en de directe straat er naast geen grote bars en disco’s te bekennen. Helaas het geluid gaat waar het niet gaan kan op onze kamer was een mix van 5 discotheken te horen, eens kijken hoelang dit zou duren.

Eenmaal in bed kreeg Claud steeds meer jeuk en sliep dus vanwege het geluid en de jeuk helemaal voor geen meter, geen beestjes of wat dan ook te zien maar fijn was het allerminst. Toen Ron rond 7 uur wakker was ging alles dus in een sneltrein vaart, tas inpakken (zat gelukkig nog aardig ingepakt) en om 7:40 zaten wij alweer in de taxi op naar Sanur, iets hoger gelegen dan Kuta dus iets verder van de luchthaven maar nog steeds prima te doen. We hadden direct een hotel uit de LP uitgezocht en deze bleek gelukkig nog plek te hebben met ook een heel mooi zwembad dat beloofde een lekker laatste dagje te worden.

Eenmaal ingecheckt zijn we langs de strandboulevard gaan wandelen en hebben we wat gegeten, meteen even de hoofdstraat een stuk doorgelopen voor de laatste aankopen en toen weer terug naar het hotel. Snel omkleden en een duik in het zwembad het begon tenslotte al warm te worden, dus verkoeling was welkom. We hebben niet al te lang gedobberd want een natte zwembroek en bikini hebben we liever niet in de tas. In de middag weer een lange wandeling langs de hoofdstraat en het strand gemaakt dus de nodige kilometers zitten weer in de benen. In de avond een lekkere rijsttafel op en nu zo vroeg naar bed want we zijn aardig gebroken.

Morgen gaan we Indonesië dan echt verlaten en vertrekken we dus weer terug naar Singapore waar we nog heerlijk 1,5 dag verblijven en waar we nog wel een paar dingen willen doen en zien dus dat beloofd nog wat te worden.

Groetjes vanuit Sanur,
Ron & Claud

• 09 Oktober 2012 - 15:51

Marian En Nico:

Hoi Lieverds,

Wat hebben jullie veel gezien en beleefd de afgelopen weken,
    Zijn ook erg benieuwd naar de foto's.
    Geniet nog van jullie 1,5 dag in Singapore,
    Mag je eindelijk los gaan Claud.

Veel liefs xxxxx Ma en Nico

• 09 Oktober 2012 - 18:25

Arij En Ella:

Ha Kids

Dat was met het nachtje wel probeer nu maar lekker uit te slapen en geniet van jullie laatste dagen
    en shopse gaat maar los .

Liefs Pa en Ma

• 09 Oktober 2012 - 19:08

9-10-2012 1903 Corrie En Hans.:

Nu vakantie gangers de laatste email voor dat je weer thuis bent.
    Maar het was geweldig en als we er nog een krijgen krijgen julie weer antwoord.
    Nogmaals het was geweldig en we hopen jullie gauw nadat je uitgerust bent thuis te zien.
    Ook leuk als je naar ons toe komt.
    Een goede reis en voorzichtig .
    Een dikke kus van ons en welkom weer in Nederland.
    Hans en Corrie