De voorbereiding in - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu De voorbereiding in - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

De voorbereiding in

Door: Ron en Claud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

09 Oktober 2016 | Nederland, Maassluis

Beste familie en vrienden,

Zoals velen van jullie inmiddels wel zullen weten staat er ook voor 2016 weer een reis op het programma, eentje die weer een mooie aanvulling zal zijn op de vorige reizen.

Het is zondag ochtend en aan voorbereiden doen we niet zo heel erg, het broodnodige regelen we uiteraard maar een hele planning ligt er niet. Desondanks ontkomen we er natuurlijk niet aan om toch wat zaken voor elkaar te hebben voor vertrek. We hebben deze laatste zondag voor vertrek dan ook gereserveerd voor deze voorbereidingen.

Camera’s controleren, alles van een update voorzien en zorgen dat alle batterijen volgeladen zijn. Kleding uitzoeken en wassen en de kleine huishoudelijke zaken uitzoeken en aanvullen waar nodig. Inmiddels zijn we gewend aan deze manier van reizen, het voelt dan ook vertrouwd en zijn alles behalve gespannen voor deze reis. Wat we hebben, dat hebben we… wat er niet is, is jammer maar de wereld vergaat niet, daar vinden we dan ook wel weer een oplossing voor.

We zullen jullie ook tijdens deze reis op de hoogte proberen te houden en proberen elke avond even in de pen (toetsenbord) te kruipen.

Woensdag is het zover,

Groetjes,
Ron & Claud

• 09 Oktober 2016 - 21:32

Netty Meuldijk:

Lieve Ron en Claud,
    Wij wensen jullie heel veel succes met de voorbereiding en een goede vlucht toe.
    Lezen graag weer jullie belevenissen, hou ons op de hoogte,
    Hartelijke groet van Ary en Netty

• 10 Oktober 2016 - 18:22

Hans En Carla:

Ron en Claudia ,wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe ,we kijken uit naar jullie verslagen ,groetjes

• 10 Oktober 2016 - 20:31

Samantha:

Super leuk!
    Alvast heel veel plezier en ik kan niet wachten op jullie verhalen!

• 11 Oktober 2016 - 21:45

Marja & Jaco:

Hallo Ron en Claudia, goede reis en heeeel veeeeel plezier. Leuk om jullie op deze manier te volgen.

• 12 Oktober 2016 - 07:53

Corrie En Hans:

Goeie morgen Claudia en Ron.
    Zoals aaaaaaltijd lezen wij jullie verslagen graag .
    Maar een super fijne vakantie en weer heeeerlijk genieten

• 12 Oktober 2016 - 19:48

Ilse:

Hey toppers!

Ik heb nu al zin in om jullie verhalen weer te lezen. Geniet en vier vakantie ;)