Hello Family - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Hello Family - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Hello Family

Door: Ron Claud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

11 September 2015 | Verenigde Staten, Cleveland

Vanmorgen de wekker gezet, dat was even geleden dat we dat gedaan hebben maar het was voor een goed doel.

Vandaag vroeg op, hoewel het was pas 8 uur maar ten opzichte van de laatste dagen was dat voor ons vroeg. Beetje opgefrist, de koffers ingepakt en ingeladen en de laatste handelingen bij de hotelbalie verricht….. Cleveland here we come !

Uiteraard hadden we op onze route nog wat stops gepland, zo lag er een outlet centrum op onze route en een Ducati dealer welke we beide wel een bezoek waard vonden. De eerste stop was bij Grove City Premium outlet, we waren hier mooi op tijd en zelfs zo op tijd dat de winkels nog niet open waren, die gaan hier namelijk pas om 10 uur smorgens open, lekker uitslapen voor het personeel dus…. De outlet was eigenlijk zoals we stiekem al een beetje verwachten niet veel. Opzich allemaal netjes maar de echte leuke dingen zijn er niet meer in je maat en ook de prijzen zijn niet veel lager zo-niet hetzelfde als in de reguliere winkels maar we hebben wel weer even de beentjes gestrekt, dat is ook wat waard.

De volgende stop was het natuurlijk om te doen, de Ducati dealer die absoluut niet voorbij gereden kon worden. We werden op zijn Amerikaans super hartelijk ontvangen en hebben rustig rond gekeken, helaas het leuke shirt niet meer in de maat en ook geen handschoenen kunnen vinden die Ron nog nodig heeft maar al met al nog wel even lekker kunnen kwijlen over de Pani, wat een pracht ding…. Helaas geen budget en niet mee te krijgen in een koffer dus slechts met dromen terug de auto in, met de ramen open en getuite lippen broem broem geluiden makend kom je ook een eind in je fantasie wereld.

Het laatste stuk ging ook voorspoedig, al met al kwamen we zelfs eerder aan dan verwacht… HELLO FAMILY ! na een heerlijke bak echte koffie kregen we een rondleiding door het huis, helaas zonder plattegrond dus wellicht verdwalen we nog een keer maar het zal ongetwijfeld goed komen. Er staat een prachtige kamer voor ons klaar dus met de nachtrust komt het goed, voor Ron teminste, Claud is nog wat onzeker… je weet natuurlijk niet hoe de dromen van Ron uitpakken na het bezoek aan de Ducati dealer (broem broem, knie naar buiten, schakelen, remmen, gas geven, been strekken… het kan nog een drukke nacht worden). Na de koffie zijn we de kleine auto van Mirjam ingestapt en hebben we een kleine rondleiding gekregen langs wat winkels en nog een lekkere hap gegeten. Het was inmiddels een uur of 5 en dus was het tijd om Joshua op te halen die klaar is met de voetbal training, helaas was het typisch Nederlands weer op dit moment en kwam hij als een verzopen kat van het veld af… snel naar huis voor een warme douche!

S’ avonds hebben we nog een klein rondje langs wat winkels gedaan en zo ook nog een “kleine” Walmart bezocht voor wat boodschappen voor morgenochtend. Deze Walmart is bizar groot, 24/7 geopend en ze verkopen er alles wat je kunt bedenken…. Boodschappen, electronica, spelletjes, grasmaaiers, autobanden, klusspullen echt je kunt het zo gek niet bedenken en ze hebben het !

Wij gaan nog even bijkomen van alle indrukken, morgen een nieuw avontuur.

Groetjes
Ron en Claud

• 13 September 2015 - 11:37

Ella En Ary:

Lieve Kids

Bedankt voor jullie verslagen.
    Knap van je Ron om zonder iets uit de Ducati store te gaan maar jullie zullen best nog wel iets anders vinden om te kopen wat in jullie koffers past.
    Nog veel gezelligheid bij Mirjam en tot schrijfse.

Liefs Van ons

• 13 September 2015 - 19:48

Corrie En Hans:

Hallo Claudia en Ron.
    Weer even iets van ons.
    Hele gezellige verslagen en de Ducati store alleen maar naar kijken en ...... niet!
    De verslagen over alles groot en veel klinkt niet vreemd.
    Ann heeft ook alles veel en groot.
    De eerste verjaardag bij hun nooit te vergeten.
    Wij kregen een punt zelf gemaakte boterkoek erg veel boter en de punten waren zo groot
    dat je haast een boterham bordje nodig had in plaats van een klein gebaks schoteltje.
    Jullie nog een fijne dag en uit kijkend naar het volgende verslag