Nog 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen voor vertrek

Door: RonClaud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

13 Oktober 2014 | Nederland, Maassluis

Al weken, dagen, uren zijn we traditiegetrouw aan het aftellen, de stand van de countdown timer op ons bureaublad van onze werk pc komt regelmatig ter sprake tijdens de bak koffie op het werk maar eindelijk is de huidige weergave acceptabel geworden…. Nog 2 dagen….

Net als voorgaande jaren proberen we onze backpack vakantie te verslaan voor onze familie, vrienden en iedereen die het lezen wil. De reacties zijn geweldig en de ouders die onze verslagen helemaal uit elkaar trekken om vervolgens deel voor deel na te pluizen op google, maakt het voor ons de moeite waard het ook dit jaar met jullie te delen.

Onze voorgaande avonturen brachten ons in Azië waar we met volle teugen hebben genoten van cultuur, historie, lokale bevolking en niet te vergeten de lekkernijen, toch hebben we dit jaar besloten om Azië rechts te laten liggen en nu eens linksaf te slaan met het vliegtuig.

Research is gedaan, tickets zijn geboekt en inmiddels liggen de tassen voor 75% klaar om 31 dagen te gaan kijken, beleven, proeven, en genieten in Zuid Amerika.

Perú y Boliva,… ALLÁ VAMOS !!!

Ron & Claud

*** mocht je na voorgaande jaren genoeg hebben van onze blog, uitschrijven kan onderaan de mail ;)

• 14 Oktober 2014 - 09:10

Angelique :

Veel plezier en doe voorzichtig! :)