Laatste dagje en weer terug - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Laatste dagje en weer terug - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Laatste dagje en weer terug

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

12 Oktober 2012 | Nederland, Maassluis

Zo hier een update van ons laatste dagje en de terugreis. We moesten om 12 uur uitchecken en daar hebben we het ook maar van genomen 11:55 uitgecheckt en de tassen in het hotel achter gelaten, op naar het shoppen (alweer ja).

Begonnen bij de Starbucks want er was een tropisch buitje in Singapore en we hadden geen zin om in de regen te gaan lopen. Het shoppen kon beginnen, en we zijn zeker geslaagd, schoenen, kleding, tas en electro hebben we allemaal gescoord. Met volle tassen zijn we nog naar de Gardens By The Bay gegaan een nieuw aangelegde tuin achter het grote hotel waar we gisteravond een drankje hebben genomen. Het zag er echt prachtig uit en ook aan het milieu is hier gedacht, er wordt stroom opgewekt in speciale bomen en al het afval wordt ook weer gerecycled een mooi plaatje dus. Nu begon het tijd te worden om terug te gaan naar het hotel want de extra aankopen moesten nog in de tas en ook nog even omkleden.

Wonder boven wonder paste alles in de tas er kon zelfs nog meer bij, terwijl bij vertrek alles weer vol zat, het blijft bijzonder hoeveel ruimte er nog zit in zo’n backpack. Met de metro zijn we weer terug gegaan naar de luchthaven en hebben meteen onze tassen laten sealen, stel je voor dat ze open scheuren met de nieuwe aankopen en die verloren zouden gaan haha. Het inchecken ging weer lekker snel, ook de gereserveerde stoelen kregen we weer netjes. De laatste dollars nog opgemaakt bij de Burger King en de Starbucks, en op naar de gate, niet lopend maar met een skyrtrain gezien het een aardig stuk was. Het vliegtuig vertrok goed op tijd en tijdens de vlucht zijn we weer goed volgestopt met eten en drinken, we hebben nog een klein beetje kunnen slapen en ook nog wat films kunnen kijken. De vlucht ging sneller dan gedacht en na 13 uur vliegen werd het vliegtuig netjes aan de grond gezet.

Op Schiphol stonden Arij en Ella ons alweer op te wachten en werden we meteen weer het met het Nederlandse weer geconfronteerd, regen en kou. Op naar huis, dat ging gelukkig wel lekker snel zonder file, en met goede wegen en verkeersregels, en heel stil zonder al dat getoeter om je heen.
Nu weer heerlijk thuis waar je je weer realiseert hoe goed je het hier hebt, een heerlijke wc die doortrekt, dus geen bakje met water, sta wc etc. een goed bed, geen matras op een triplex plaatje, een douche die hoger zit dan dat je zelf bent, MET warm water, geen beestjes, insecten etc. Oftewel Home Sweet Home.

Wij hebben echt enorm genoten van deze vakantie en gaan nu aan de slag voor een mooie herinnering aan deze vakantie het foto album.

Nu rest ons nog jullie te bedanken voor het meeleven en alle reacties.

Veel liefs,
Ron & Claud

Nog even wat cijfers op een rijtje:
- 5 keer gevlogen
- 7 verschillende kapiteins
- 1 keer gek gedaan op een scooter
- Een totaal van 1078 foto’s
- 23 filmpjes
- Het toeteren hebben we helaas voor jullie niet geteld.

• 13 Oktober 2012 - 13:01

Leon: