Weer terug in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Weer terug in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Weer terug in Singapore

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

11 Oktober 2012 | Singapore, Singapore

Zo vandaag weer een vroege wekker want we worden om 6 uur opgehaald om naar de luchthaven te gaan. Hier verliep alles voorspoedig dus konden we snel inchecken en kijken voor wat souvenirs. We zijn al zo’n 3 weken bezig met vlaggetjes te zoeken van Indonesië om die straks bij onze andere vlaggen op de backpack te “plakken” nergens iets te vinden, in Kuta wel 2 hele kleintjes gevonden maar we waren er nog niet tevreden mee, en niemand wist waar je ze kon kopen. Wij weten nu waar ze allemaal zijn, op de luchthaven elk winkeltje hing er vol mee, als we dat toch eens geweten hadden. We gingen aardig op tijd de lucht in dus gingen Indonesië toch echt achter ons laten, wat hebben we hier een mooie en leuke herinneringen opgedaan. Na zo’n 2,5 uur vliegen weer veilig geland in Singapore, echt wat is het toch een heerlijke schone stad dat besef ja na Indonesië nog wel meer. Snel de metro in en op naar ons hotel dat we dit keer wel van te voren hadden geboekt. Een trendy en hip hotel wat er heel gaaf uitziet, geen schakelaar in te vinden alles met “touch”knopjes. We begonnen nu toch wel trek te krijgen want hadden nog niets gegeten vandaag, dus snel maar even een Subway opzoeken want daar hadden we echt even trek in. Daarna meteen naar Orchard road gegaan om te gaan shoppen maar natuurlijk niet geslaagd morgen nog maar even snel terug haha. Daarna zijn we zo rond de schemering naar de Marina Bay gegaan om daar nog even van het mooie uitzicht te genieten en een drankje te nemen bij Ku De Ta een bar op de 57e verdieping van het Marina Bay Sands hotel, hier genoten van 2 heerlijke Mojito´s voor de schappelijke prijs van SGD 60,00 je bent er tenslotte maar 1 keer. Boven hebben we ook nog naar de lichtshow gekeken die we vorige keer aan de kant van de haven hebben gezien veel mooier vanaf deze kant we zagen nu ook projecties in het water. Weer terug de lift in naar beneden op naar wat lekker eten, we hebben gekozen voor een Food Republic en zijn bij een Tepenyaki gaan zitten waar we heerlijk hebben gegeten. Onze voeten hadden het zwaar te verduren vandaag op onze slippertjes dus hebben we lekker een taxi terug genomen naar het hotel. We hebben dus een heerlijke dag gehad.

Slaap lekker!

Groetjes,
Ron & Claud

• 11 Oktober 2012 - 09:33

11-10-2012 9uur 25.:

Halo Claudia en Ron.
    Jullie alweer een leuke dag gehad?
    Ik was om 6uur55 op de sportschool maar voor jullie gaat het nu opschieten om weer naar Holland te komen.
    Geweldig toch nog een email en wij kijken uit dat jullie weer thuis komen morgen.
    Ook je vader en moeder en ook die van Ron zijn blij als jullie weer thuis zijn.
    Gisteren vertelde je moeder dat ze het snel voorbij vond gegaan.
    Maar heel blij als ze morgen vroeg jullie weer ziet.
    Nu nog steeds even genieten en dan de vermoeide reis gaan maken.
    Welkom thuis en bedankt voor de mooie verhalen wij hebben er erg van genoten ,en zullen het ook missen.
    Een hele dikke Knuffel van ons Hans en Corrie.