Dagje Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Dagje Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Dagje Ubud

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

03 Oktober 2012 | Indonesië, Ubud

Onze laatste dag in Ubud, geen wekker dus Ron kon lekker lui lang liggen, Claud was natuurlijk gewoon vroeg op dus die heeft weer wat bladzijdes van der boek kunnen slachten. Uiteindelijk hebben we een lekker ontbijtje gehad van Meneer Raka en hebben daarna een wandel route gelopen door de rijstvelden, het blijft echt een prachtig gezicht!

Na de wandeltocht hadden we intussen wel een ontspanningsmomentje verdient en hoe kan je dat beter doen dan een lekker massage…. We hebben een massagesalon getipt gekregen van onze Franse buurtjes en zijn daar dan ook heen gegaan. We hebben een Balinese full body massage genoten van een uur lang voor welgeteld 75.000 rp P.P. Het was even heerlijk ontspannen.

Gemasseerd en wel zijn we opzoek gegaan naar een taxi die wel snel hadden gevonden, we hebben ons naar HET rijst terras van Bali laten brengen wat een van de mooiste van Indonesië moet zijn. Ze hebben helemaal gelijk, het was een prachtig gezicht. Helaas waren de prijzen ook direct ingesteld op de toeristen en hebben ze het record gebroken voor een Sprite. De tussenstand tot nu toe voor een Sprite (Sprite omdat we dat goed kunnen vergelijken en daadwerkelijk één en hetzelfde product is):
Goedkoopste: 3.000 rp
Duurste: 25.000 rp

Onze Franse vrienden zochten contact en stelde voor nog een hapje te eten, zo gezegd zo gedaan. Eerst een Bintang genoten ter opwarming en voorsmering, daarna zijn we naar een restaurantje geweest om heerlijk te tafelen. Na het tafelen hebben we afscheid genomen, we zouden door onze bestemmingen elkaar niet meer tegenkomen dus wellicht tijdens een citytrip Parijs, of voor hun Rotterdam.

Morgen op naar het paradijs, tot blogs

Ron & Claud