Afsluiter in de Skybar - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Afsluiter in de Skybar - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Afsluiter in de Skybar

Door: Ron & Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

16 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo dat geen wekker zetten hebben we geweten kwart over 11 werden we pas wakker, bijkomen hebben we dus wel gedaan. Goed wakker waren we nog niet dus een bakkie konden we wel gebruiken. Hierna zijn we weer vrolijk verder gaan shoppen alleen dit keer in wat meer malls die prullaria verkopen, zoals de flip flop flower (ook te vinden op youtube!!!) en nog wat klein spul voor Sanne. Als Ron ook maar iets van Hello Kitty ziet (wat we hier maar HK noemen omdat we anders tig verkopers om ons heen hebben) dan moet hij zeker even neuzen.

Nadat we onze tassen weer hebben terug gebracht in het hotel zijn we snel weer verder gegaan om nog wat van de stad te zien, China town was onze bestemming. Onze vorige indruk was niet zo goed maar dat bleek omdat we in een verkeerd gedeelte zaten… Dit keer was het heel leuk alleen echt veel verkopers die allemaal hetzelfde weten te verkopen zoals, horloges, T-shirts, zonnebrillen en DVD’s in zeer goede kwaliteit weten ze je te vertellen, de DVD’s worden ter plaatste voor je gebrand. Stichting BREIN zou zich hier prima kunnen bezich houden…. We hebben hier zoals je wel kan raden niets gekocht. We zijn op ons gemakkie weer naar het centrum gelopen voor het heerlijke avondeten. Deze keer weer heerlijke in de foudcourt gegeten en ter afsluiting Ron verblijd met nog een heerlijk sateetje.

We hebben onze laatste avond Kuala Lumpur afgesloten in de Skybar van het Traders hotel waar je een perfect uitzicht hebt op de Petronas tower en waar ze heerlijke cocktails schenken oftewel een perfect eind van een heerlijke vakantie!

Morgen staat er nog de hop on hop off bus op het programma zodat we flink versleten zullen zijn aan het eind van de dag en we toch nog wat slaap zullen pakken in het vliegtuig.

Tot blogs

Ron en Claud

Foto’s

• 17 Januari 2010 - 08:56

Tijn:

Nou laatste dagje aangebroken daar, tot snel weer :)ben wel benieuwd naar alle foto's