Back to KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Back to KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Back to KL

Door: Ron & Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

08 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Sjonge jonge wat worden we eentonig met de aftrap, maarja het is niet anders…. Wederom de wekker die ons gewekt heeft om 07:00 uur. Vandaag alle spullen weer gepakt voor onze tocht naar KL. Eerst even snel een ontbijtje na het uitchecken en daarna verzamelen bij Mama Chop Restaurant. Hier werden ook alle tochten georganiseerd. Met een zelfde bootje als gisteren maar zonder taferelen van het nat woorden hebben we een 2 uur durende tocht gemaakt naar Kuala Tembeling. Een mooie tocht waar we veel wilde buffels tegen kwamen die aan het baden waren in de rivier. In Kuala Tembeling stond een busje te wachten die ons naar KL bracht. In totaal zijn we weer 7 uur onderweg geweest.
Terug in KL, hier waren we bekend, we werden afgezet in Chinatown dus voor ons bekend gebied. De planning was om terug te gaan naar het Radius International hotel maar helaas hadden die alleen nog een Premium kamer met enkele bedden, behalve dat we niet zonder elkaar durven te slapen is dit natuurlijk ook veels te duur voor ons. Nadat we meerdere hotels hadden geprobeerd met een gelijk aantal tegenvallende resultaten kwamen we via een taxi chauffie MR WONG bij het Star Town Hotel terecht, en jawel MR WONG was LIGHT (Right voor de Europeanen) we hadden een prachtig kamertje voor vanavond bemachtigd en zijn onder ons budget gebleven. Direct met MR WONG afgesproken dat hij ons morgen naar de luchthaven brengt, deze beste man is zich bewust van de concurrentie en is dan ook zeer scherp geprijsd. Splessial Pleis fol YOU….
Nadat we onze kamer hadden ingericht en ons hadden opgefrist zijn we Bukit Bintang ingedoken om wat te eten en weer te genieten van Starbucks, dit was weer eventjes geleden dus dan mag het wel weer. Bij Starbucks hebben we verder contact gelegd met Jeroen (collega Claud) om af te spreken in Singapore waar hij tegenwoordig woont, en uiteraard iedereen weer te verblijden met onze blogs.
Van Vandaag zijn er weer weinig foto’s gemaakt, die er zijn zien jullie thuis. Morgen GEEN WEKKER (nouja in ieder geval tegen het door-slapen) maar we gaan pas om 12:00 uur richting de luchthaven en zullen om 15:00 het luchtruim kiezen met Air Asia.

Tot de volgende blog (dan uit SIN)
Ron en Claud

foto's

• 08 Januari 2010 - 12:50

Joyce:

Hey!
    Bedankt voor de verjaardagswens!
    Wat leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben en zoveel meemaken.
    Geniet er nog maar even van en Singapore is echt een hele coole stad om een paar daagjes rond te lopen.

Liefs Joyce

• 08 Januari 2010 - 15:49

Tijn:

Rustig aan en zet die wekker eens op 7:05 ofzo :)

En nogmaals excuus via deze weg, jullie weten hoe ik normaal om ga met de uitje, maar nogmaals sorry

• 10 Januari 2010 - 13:16

Corrieenhans@caiway.:

Hallo allebij.
    weer fijn dat het leuk was en ook dat je die collega heb gezien denk ik.
    Een kwartier zijn je vader en moeder ,naar Ron zijn vader en moeder voor de winterjassen.
    Ome Hans zei gelijk misschien is het volgende week hier wel gelijk zomer.
    Nou ik denk van niet.
    Echt winter en Ome Hans zit in de vorstverlet,en resesie. Groetjes van ons Hans en Corrie