Rustdag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ron en Claudia - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Ron & Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ron en Claudia

01 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal, voor vandaag hebben we een kleine blog, niet omdat we er geen zin in hebben maar we hebben vandaag een rustdag genomen dus ook weinig te vertellen / foto’s.
We werden vroeg gewekt door de hotelservice omdat we de kamer uit moesten, we zouden wisselen naar een andere kamer vanwege de hotelagenda. Het was kart over 12 en met hard gebonk werden we dus gewekt dat we al een kwartier te laat waren…. Verder geen probleem, we gaan gelukkig goed om met het personeel. We zijn voor 1 nacht verkast naar een 4 persoonskamer met full options (lees; warm water, tv, airco, geblindeerde ramen, koelkast en 2x kingsize bed).
Vandaag de hele middag op het strand en bij YELLOW gehangen, we zijn er beide goed van gekleurd, vooral de kleur rood en wit zijn populair voor vandaag. Tijdens het zwemmen werd ik nog wel gepakt door een kwal, hij zwom zelfs nog langs beide voeten ook... lekker prikken en tintelen dus, beiden voeten ingesmeerd met azaron en na 2 uur begon alles af te zakken en vanavond gelukkig geen last meer. Na het hangen teruggekeerd naar de kamer om daar de voorbereidingen te treffen voor vertrek. Alle kleding opnieuw ingedeeld zodat het zo onze backpacks in kan glijden en we hebben zelfs nog even op MSN gezeten met Erik en Martijn die voor de Nederlandse tijd vroeg wakker waren op nieuwjaarsdag.
Vanavond zijn we luxe uit eten gegaan, het is tenslotte onze laatste dag op het eiland. Morgen zullen we per boot vertrekken naar het vaste land, vermoedelijk wordt het George Town maar helemaal zeker is het nog niet, we zouden ook zomaar het binnenland in kunnen schieten. Wifi is dus voor de komende dagen even onzeker, dus niet schrikken als jullie even niets van ons horen.
Tot Blogs
Ron & Claud
Foto’s
@Leon: we hebben nog een vriendje op de foto gezet, die zat in onze badkamer :D

• 02 Januari 2010 - 19:05

Corrieenhans@caiway.:

Hallo Ron en Claudia.
    Een heel gelukkig nieuwjaar en heel veel gezondheid,misschien een huisje en verder lekker genieten van jullie vakantie.
    Groetjes Corrie en Hans.